« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Mjesto veselja moja je škola,
dom pjesme, plesa, imenica i glagola.
To srce je toplo što kuca čudom,
moja je škola moj drugi dom!
Program produženog boravka u OŠ Dragutina Tadijanovića provodi se u sklopu EU projekta „Drugi dom“ UP.02.1.2.01.0043, te temeljem Zakona o odgoju i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj škola ( NN 87/08; 86/09; 92/10; 105/10; 90/11; 5/12;16/12; 86/12; 126/12; 94/13; 152/14; 7/17; 68/18; 98/19.) – članakom 9. i člankom 34 a; Pravilnika organizaciji i provedbi Produženog boravka u osnovnoj škola (NN 62/19.).
Na razvoju programa sudjelovale su voditeljica projekta, Lidija Miletić, prof. i pedagoginja Antonija Suton tijekom prva 2 mjeseca provedbe projekta, odnosno tijekom siječnja i veljače 2020. godine.
U programu će sudjelovati učenici 1. i 2. razreda OŠ Dragutina Tadijanovića (najmanje 50 učenika).
Ciljevi realizacije sadržaja u produženom boravku u skladu su s općim ciljevima osnovnog obrazovanja (tri opća cilja)
Harmoničan razvoj tijela i duše: zadovoljavanje potrebe za kretanjem i ustanovljavanjem kulture kretanja; popravljanje koordinacije pokreta, osjećaja za ritam i slušanje; komuniciranje s osnovnim postavkama zdravog načina života; utemeljenje osnovnih navika koje služe svrsi; obogaćivanje emocionalnog života; poboljšanje poznavanja samog sebe i drugih; realistična samoevaluacija; jačanje potreba za interpersonalnim vezama.
Lakoća procesa socijalizacije i komunikacije: utemeljenje intelektualnih, emocionalnih i moralnih osobina ličnosti; upoznavanje i uvježbavanje pravilnog ponašanja; jačanje osjećaja jednakosti u vezama; usvajanje praktičnih znanja povezanih s elementarnim građanskim odgojem i svakodnevnim životnim dužnostima.
Utemeljenje osnova jezične komunikacije: aktivnosti kreativnog, jasnog i logičnog rješavanja problema; otkrivanje, redanje, klasificiranje, generaliziranje, skiciranje, računanje i mjerenje; primjena matematičkih znanja u različitim konceptima; uporaba riječi, brojeva, simbola, grafova, tabela, dijagrama i modela za objašnjenje matematičkih zakonitosti; korištenje prikladnog matematičkog zapisa, matematičke i ostale terminologije vezane uz prirodne znanosti, verbaliziranje– matematički jezik; podupiranje rješenja verbalnom i simboličnom djelatnošću; uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologija (ICT); uvježbavanje i razvoj radno-praktično-tehničkih vještina
Kulturno-umjetničko područje razvoja: osposobljavanje za primanje emocionalnih, moralnih i estetskih vrijednosti u literarnim i likovnim radovima, kroz kazališne i kino predstave; čitanje kvalitetne poezije i proze; upoznavanje s klasičnom i prikladnom hrvatskom i stranom literaturom. Pozornost se obraća književnim, povijesnim i umjetničkim stajalištima bliskim uzrastu učenika.
Igre, šport i rekreacija: stalno zadovoljavanje potreba za kretanjem; igre oponašanja, dječje igre iz narodne tradicije, improviziranje igara u samostalnoj režiji, popravljanje koordinacije pokreta, grupno improviziranje igara popraćeno ritmom, pokretom i mimikom; elementarne igre, momčadske igre, športovi.
Aktivnosti prema odabiru škole: s obzirom na uvjete koje ima i na zavičajnu (lokalnu) pripadnost, škola odabire aktivnosti koje su specifične za kraj ili školu samu (u skladu s lokalnim događajima, narodnim običajima ili okolnostima u kojima se živi i radi).
U skladu s ciljevima i zadaćama koje želimo ostvariti i s razvojnim mogućnostima učenika, preporučuje se izmjenjivati strategije, metode i oblike rada kako bi se djetetu omogućilo da na lak i bezbrižan način uvježbava programom predviđene sadržaje te maksimalno opušteno provodi svoje slobodno vrijeme. Škola mora postati učenikov drugi dom, sa svim obilježjima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okružja.
Važna pedagoška načela učenja temelje se na tome da je:
Načini organizacije i oblici rada: