preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole









e-Dnevnik

 

Priloženi dokumenti:
Raspored zvonjenja.jpg
Javni poziv.pdf
obrazac -javna nabava.docx
Odabir.pdf
Obvijest agencijama.docx
Financijski plan 2018-2020 -UKUPNI.xlsx
Odluka o imenovanju sluzbenika za zastitu osobnih podataka-Ana Hrgovic.pdf
odluka roditelja po zavrsetku javnog poziva.docx
Opca uredba o zastiti osobnih podataka[71050].docx
Zakon o provedbi Opce uredbe o zastiti podataka[71051].docx
POPIS UDZBENIKA 2018 2019.xls
Obavijest kandidatima nakon natjecaja pomocnici.docx
Vremenik ispita, predmetna nastava, 1. pol., 2018-19.doc
Vremenik ispita, razredna nastava, 1. pol., 2018-19.doc
PRAVILNIK O KUCNOM REDU 2018.docx
Odluka o imenovanju sluzbenika za informiranje MP.docx
16 OS DragutinaTadijanovica GO Kurikulum.doc
16 OS DragutinaTadijanovica GO GPiP.doc
16 OS DragutinaTadijanovica Kurikulum.docx
16 OS DragutinaTadijanovica GPiP.doc
KOLEKTIVNI UGOVOR ZA ZAPOSLENIKE U OSNOVNOSKOLSKIM USTANOVAMA.pdf
Opca uredba o zastiti osobnih podataka.docx
PRAVILNIK O ZASTITI OSOBNIH PODATAKA KOREKCIJE DT.docx
Temeljni kolektivni ugovor za sluzbenike i namjestenike u javnim sluzbama.docx
Zakon o odgoju i obrazovanju na jeziku i pismu nacionalnih manjina.docx
Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj skoli 2018.docx
Zakon o radu.docx
NOVI STATUT SKOLE- 2019.doc
Ekskurzija 8.1 razred -javni poziv br.2.docx
STATUT- 2019.doc
Pravilnik o postupku zaposljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zaposljavanje.doc
Odluka o odabiru ponude (1).pdf
Odluka o odabiru ponude.pdf
Kalendar nastave VSZ VU VK.pdf
Odluka o odabiru 6 2019.pdf
RASPORED PRIMANJA RODITELJA 19 20.doc
vladanje kriteriji - OS DT.doc
16 OS Dragutina Tadijanovica, Vukovar - Kurikulum2019.docx
16 OS DragutinaTadijanovica, Vukovar - Skolski razvojni plan.doc
16 OS DragutinaTadijanovica, Vukovar Gpip GO.DOC
16 OS DragutinaTadijanovica, Vukovar-Gpip.docx
16 OS DragutinaTadijanovica,Vukovar - Skolski preventivni program.doc
Finan. izvjesce 2019..xls
Financijsko izvj. 2019.docx
PLAN NABAVE ZA 2020 GOD..xlsx
Izjave o postojanju ili nepostojanu sukoba interesa.pdf
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave robe radova i usluga.pdf
IZJAVA ZA RODITELJE - POVRATAK U SKOLE OD 11.5.2020..doc
Uputa roditeljima 05.05.2020. - povratak u skolu od 11.05.2020.-1.docx
Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno(1).pdf
Ponudbeni list-hibridna racunala-laptopi.docx
Poziv i ponudbeni list.pdf
Ponudbeni list.pdf
POziv na dostavu ponude-udzbenici.pdf
Kopija datoteke Popis i broj udzbenika za javnu nabavu 2020.xlsx
Odluka o odabiru ponude za udzbenike 2020.-2021..pdf
Protokol.doc
PRVI RODITELJSKI SASTANAK - ZA UCITELJE.doc
PRVI RODITELJSKI SASTANAK.doc
IZVJESCE O RADU 2019-2020.doc

Energetska obnova



Tražilica
Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa
Pišete li zadaću odmah nakon škole?




Korisni linkovi
Obrazovanje
Dnevni tisak
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 171142
Ovaj mjesec: 2602
Ovaj tjedan: 104
Danas: 14
Drugi dom

Online vijesti

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

 

AKTIVNOSTI

Unaprjeđenje i provedba odgojno-obrazovnog programa programa produženog boravka

Adaptacija prostora
Nabava opreme (kuhinjska oprema, računalna oprema, sportska oprema)
Osigurana prehrana za učenike 1. i 2. razreda OŠ Dragutina Tadijanovića koji će pohađati program produženog boravka
Nabava radnog materijala
Kreiranje programa rada i plana aktivnosti produženog boravka
Provedba programa produženog boravka

 

Promidžba i vidljivost

Izrada vizualnog identiteta te dizajn svih promotivnih sadržaja
Organizacija početne i završne konferencije
Izrada promotivnih materijala u svrhu promocije projekta

 

Upravljanje projektom i administracija

Voditeljica projekta je ravnateljica škole Lidija Miletić, prof., a asistent na projektu je pedagoginja škole Antonija Suton.
Voditelj projekta je zadužen za konstantno praćenje projektnih aktivnosti. Nadgledati će rad projektnog tima. Biti će zadužen za pripremu projektnih izvješća te za izvještavanje i komunikaciju s ugovornim tijelima. Voditi će projektne sastanke te će biti odgovoran za ostvarivanje svih indikatora koji su planirani projektom. Biti će odgovoran za dobro upravljanje projektom, te pravilno trošenje projektnog novca. Biti će zadužen za koordiniranje svih aktivnosti promidžbe i vidljivosti, te javne i medijske istupe.
Asistent na projektu zajedno će s voditeljem projekta sudjelovati u pripremi i provedbi projektnih aktivnosti i pripremu izvještaja.

Adaptacijom prostora, nabavom opreme i razvojem programa rada i plana aktivnosti, osigurati će se potrebni preduvjeti za provedbu programa produženog boravka, te će se zapošljavanjem stručnog osoblja za rad u produženom boravku omogućiti sama provedba programa produženog boravka za djecu 1. i 2. razreda Osnovne škole Dragutina Tadijanovića.



 


Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Izradu stranice sufinancirala je Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Sadržaj mrežne podstranice isključiva je odgovornost Osnovne škole Dragutina Tadijanovića.

© 2020 - Drugi Dom

preskoči na navigaciju