« Prosinac 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Osnovna škola Dragutina Tadijanovića
Vukovar
Kakva će biti naša škola u budućnosti?
Kakvu budućnost želimo za našu školu?
To su pitanja na koja nikada nećemo saznati odgovore. Ono što znamo i u što vjerujemo je to kako će odgovori na sva ova pitanja biti: sretnija i bolja!
Želimo li dakle bolju i sretniju budućnost naših učenika i naše škole moramo na tome raditi danas. A što to konkretno činiti u sadašnjosti za budućnost?
Digitalizacija učenja i poučavanja već je danas naša realnost, no ona je i temelj novih tehnologija - tehnologija za budućnost. Nikada kao danas našim učiteljima i učenicima nije bilo lakše doći do informacija, ali je danas važno znati odrediti njihovu uporabnu vrijednost za svakog učenika ponaosob.
Temeljem usvojenih činjenica želimo izgraditi stavove. Temeljem usvojenih stavova želimo djelovati!
Vjerujem da ćemo u skoroj budućnosti aktivno pratit svekoliki razvoj svakog učenika te dobro promišljenim i pozitivnim usmjeravanjem činiti da učenje ne bude „tlaka“, nego izazov kojemu želi odgovoriti.
Ne smijemo izgubiti iz vida ni to da okruženje u kojem živimo danas sami mijenjamo za budućnost. Razmislimo dakle u kakvom okružju želimo živjeti? Sanjamo školu koja će imati vlastite izvore energije, koja će biti zdravo i kontrolirano mjesto na kojem učenici provode svoj radni dan.
Ali prije svega želimo odgajati učenike kao ljude koji u nekom posve novom digitalnom vremenu neće izgubiti ljudskost, bratstvo i povezanost s drugim ljudima. Činiti sve da se nikada u njima ne izgubi radoznalost, mašta i kreativnost koja će im omogućiti da stvaraju nove svjetove i njima ostaju sretni.
I na kraju ne zaboravimo nikada da će budućnost graditi i usmjeravati oni koji su motivirani i koji vjeruju u svoje mogućnosti!
Takva neka bude naša škola!