Osnovna škola Dragutina Tadijanovića izgrađena je i započela sa radom 1960. godine tada pod imenom Osnovna Škola Ivo Lola Ribar. U to vrijeme škola je odgovarala suvremenim oblicima rada opremljena modernom i funkcionalnom opremom na najvišoj razini.
- godine škola je dobila novo ime OŠ Dragutina Tadijanovića, a 2015. godine postala je jedna od 20 škola uključenih u „Pilot projekt e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola“. Uključivanje u ovaj projekt osigurao je školi nagli uspon u usvajanju digitalnih znanja i digitalnih vještina za učitelje, a preko njih i za učenike škole.
- godine u školi je svečano otvoren Regionalni obrazovni centar – prostor u kome je učenje doseglo svoju novu razinu. U suvremeno uređenoj učionici
U posljednjih 5 godina na školi su izvedeni radovi na poboljšanju energetske učinkovitosti ( zamjena stolarije, rasvjete i fasade škole ) u matičnoj i područnim školama, te su na krovište škole ugrađeni solarni paneli koji racionaliziraju potrošnju električne energije te povećavaju korištenje energije sunca ( zelene energije ) u skladu s općim trendovima održivosti.
Škola je i danas na visokom nivou opremljenosti ali nedostatnog prostora za rad u jednoj smjeni ili organizaciju cjelodnevne škole. Zato smo s našim osnivačem gradom Vukovarom pristupili izradi idejnog rješenja za proširenje i rekonstrukciju prostora škole za rad u jednoj smjeni.
Idejno rješenje izradila je tvrtka Rechner d.o.o., Arhitektonski ured Rechner ,a ono je prihvaćeno od strane MZO. Glavni projekt s projektom opremanja izradila je tvrtka Trinas d.o.o iz Osijeka, a projekt obuhvaća dogradnju 7 učionica (manje površine), kabineta za učitelje i dodatni prostori za ostavu nastavnih materijala, dogradnju dijela prostora višestruke namjene (PVN), dogradnju garderoba za učenike na tri etaže škole kao i sanitarnih čvorova te dogradnju školske blagovaonice. Projektom su predviđene i adaptacije školske kuhinje i učionice produženog boravka, kao i opremanje prostora. Projekt obuhvaća i redizain ulaza u školu te postavljanje učionice na otvorenom s istočne strane škole u prostoru zasjenjenom drvećem.
Sigurna sam kako će novi radni prostori biti poticajni učenicima i učiteljima, kako će im omogućiti nove dosege u obrazovanju te otvoriti nove poglede na odgojno-obrazovni rad.