Učiteljica: Marina Šojat
Informacije: ponedjeljak 2. ili 6. sat



MISAONI PROCES + KRETANJE = RAZVIJANJE MOZGA!
Kretanje oblikuje neuronske putove, a to su misaoni procesi. Znanje se naslanja na bazalne ganglije, a znanstvena istraživanja dokazuju da one bivaju smanjene kada nema dovoljno kretanja. Puko kretanje nije dovoljno samo po sebi, nego je važno povezati ga s misaonim procesom što rezultira razvojem mozga.
Naime, ljudski je mozak sposoban koristiti 30% svojih kapaciteta, ako se razvijaju tzv. crvene (asocijativne) regije mozga! One bivaju aktivne kada se mozak nađe u nelogičnoj situaciji. Prioriteti budućnosti u radu s učenicima, s obzirom na ubrzan razvoj umjetne inteligencije, bit će razvoj divergentnog mišljenja i kreativnosti!
Svjedoci smo vremena u kojemu računalo može pobijediti čovjeka u igri šaha, stoga je u radu s učenicima nužno aktivirati asocijativne regije kako bi se utjecalo na razvoj novih ideja, a time i rješavanja problema čovječanstva.
Nelogične priče, paralelne asocijacije, skrivanje riječi, paukova mreža i čarobna linija samo su neke od NTC igara koje doprinose razvoju divergentnog mišljenja i kreativnosti. Kada nastavni sadržaj ima funkciju igre, javlja se intrinzična motivacija, a tada dijete zasigurno uči!
Učenici 1. i 3. u PŠ Bogdanovci dan su proveli u aktiviranju i razvijanju asocijativnih regija mozga kroz spomenute igre!
Veselimo se budućim NTC metodama koje uče djecu da misle, a kada misle, tada i uče!