preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole

e-Dnevnik

Energetska obnova



Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 296074
Ovaj mjesec: 3591
Ovaj tjedan: 463
Danas: 83
Drugi dom

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjesec hrvatske knjige 2016.
Autor: Mirjana Kovač, 27. 10. 2016.

U sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2016. godine u školi je organizirano predavanje o inicijativi uvođenja izbornog predmeta: POP KULTURA; kultura 21. stoljeća u Republici Hrvatskoj i svijetu.

Za učenike šestih i sedmih razreda predavanje je održao Angelo Jurkas, dipl. iur. i post. dipl. Pedagoške akademije u Zagrebu, pisac, redatelj, novinar, glazbenik i filmski kritičar.

Učenici su tijekom predavanja upoznati s tematikom i segmentiranjem pop kulture uz mnoštvo video projekcija i vizualnih praktičnih primjera koji su obuhvtili glazbu, film, književnost, slikarstvo, strip i društvene mreže.

Reakcije učenika bile su odlične, a hoće li POP KULTURA, kao novi izborni predmet zaživjeti u sustavu osnovnoškolskog obrazovanja, pokazat će vrijeme.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjesec hrvatske knjige 2016.
Autor: Mirjana Kovač, 27. 10. 2016.

U sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2016. godine u školi je organizirano predavanje o inicijativi uvođenja izbornog predmeta: POP KULTURA; kultura 21. stoljeća u Republici Hrvatskoj i svijetu.

Za učenike šestih i sedmih razreda predavanje je održao Angelo Jurkas, dipl. iur. i post. dipl. Pedagoške akademije u Zagrebu, pisac, redatelj, novinar, glazbenik i filmski kritičar.

Učenici su tijekom predavanja upoznati s tematikom i segmentiranjem pop kulture uz mnoštvo video projekcija i vizualnih praktičnih primjera koji su obuhvtili glazbu, film, književnost, slikarstvo, strip i društvene mreže.

Reakcije učenika bile su odlične, a hoće li POP KULTURA, kao novi izborni predmet zaživjeti u sustavu osnovnoškolskog obrazovanja, pokazat će vrijeme.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju