preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole

e-Dnevnik

Energetska obnova



Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 298553
Ovaj mjesec: 2276
Ovaj tjedan: 755
Danas: 110
Drugi dom

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
25. travnja: Produženi boravak
Autor: Darko Tufekčić, 25. 4. 2016.

Od ove školske godine učenici prvog razreda imaju mogućnost ostajanja u produženom boravku prije ili poslije nastave.
 Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave, ali i cjelovitiji i bogatiji. Ne svodi se samo na pisanje zadaće. Učiteljica u PB-u određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate učenja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati, pomagati. Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrjednovanje, osjećaj uspješnosti, snalažljivost.
 U produženom boravku povezuju se igra, učenje i rad.
 Učiteljice su u produženom boravku najprije odgojitelji, ali i mentori učenicima- Oni ih potiču, pomažu, ohrabruju, tješe, rješavaju probleme.
Učenici:
Nikola Uglik
Viktor Dibero
Ivona Panđo
Učiteljice Ivana Crnjac i Josipa Floršić
 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
25. travnja: Produženi boravak
Autor: Darko Tufekčić, 25. 4. 2016.

Od ove školske godine učenici prvog razreda imaju mogućnost ostajanja u produženom boravku prije ili poslije nastave.
 Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave, ali i cjelovitiji i bogatiji. Ne svodi se samo na pisanje zadaće. Učiteljica u PB-u određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate učenja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati, pomagati. Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrjednovanje, osjećaj uspješnosti, snalažljivost.
 U produženom boravku povezuju se igra, učenje i rad.
 Učiteljice su u produženom boravku najprije odgojitelji, ali i mentori učenicima- Oni ih potiču, pomažu, ohrabruju, tješe, rješavaju probleme.
Učenici:
Nikola Uglik
Viktor Dibero
Ivona Panđo
Učiteljice Ivana Crnjac i Josipa Floršić
 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju