preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole

e-Dnevnik

Energetska obnova



Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 298518
Ovaj mjesec: 2241
Ovaj tjedan: 720
Danas: 75
Drugi dom

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
4. travnja: Stručna služba škole
Autor: Darko Tufekčić, 4. 4. 2016.

Psihologinja Marijana Tadić, dipl.: Područje ljudskih emocija me je oduvijek zanimalo kao i razlike u osobinama ličnosti. Tijekom studija zamišljala sam svoju budućnost u zanimanju psihoterapeuta koji pomaže ljudima u suočavanju sa različitim izazovima života. Danas ipak teško mogu zamisliti sebe u drugoj ulozi osim školskog psihologa – poslu u kojem postoji puno prilika za pomoć drugima, puno mogućnosti sa osobno i profesionalno sazrijevanje kao i puno zadovoljstva.

Posao školskog psihologa obuhvaća rad s učenicima, roditeljima, učiteljima i drugim stručnim suradnicima na području poboljšanja uvjeta za učenje i razvoj. Od svega najviše me veseli rad s djecom - pružanje podrške djeci u učenju, u rješavanju problema, osnaživanju dječije osobnosti te u grupnim aktivnostima u kojima zajedno učimo razvijati različite društvene vještine.


Pedagoginja Antonija Suton, prof.: Kad sam bila tinejdžerica, razvila se moja ljubav prema čitanju knjiga i osobito prema proučavanju utjecaja društva, medija, roditelja i ostalih čimbenika na razvoj djeteta. Zanimalo me kakav će čovjek sutrašnjice biti i što kvalitetnim odgojem možemo učiniti da bude socijalno prilagođen, poslovno i akademski uspješan te emocionalno zreo za izazove života u 21. stoljeću. Zato sam diplomirala pedagogiju te hrvatski jezik i književnost.

Posao školskog pedagoga je vrlo zanimljiv i obuhvaća različita područja rada škole: suradnju s učenicima, roditeljima, učiteljima i nastavnicima, vanjskim suradnicima škole, poticanje sudionika u odgojno-obrazovnom procesu na stručno usavršavanje, uvid u nastavni proces, rad na stručno-razvojnim poslovima (provođenje istraživanja u svrhu razvoja kvalitete škole), sudjelovanje u radu različitih tijela (Razredna vijeća, Učiteljsko vijeće,…), pregledi za upis u prvi razred,… Ukratko, pedagog radi sve one stručne poslove koji poboljšavaju kvalitetu rada škole, s naglaskom na odgojno-obrazovni proces. Ako se vama roditeljima, tj. učenicima sviđa ovakav opis posla i pronalazite se u njemu, onda ste rođeni učiti i jednog dana biti školski pedagog.

 

Zavući se među police s knjigama, listati ih i čitati s užitkom, otputovati u svijet mašte - privilegija je svakog ljubitelja knjiga - baš poput mene.

Zato je moja zadaća kao školske knjižničarke uvesti učenike u svijet knjiga i čitanja, stvoriti od njih čitatelje koji će rado dolaziti u knjižnicu i uživati u književnim djelima.

Osim toga, osnovni je cilj učiniti knjižnicu kulturnim i informacijskim središtem škole i važnom jezgrom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu, pomoći im u formiranju aktivne i kreativne osobe.

Mirjana Kovač, prof. i dipl. knjižničarka

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
4. travnja: Stručna služba škole
Autor: Darko Tufekčić, 4. 4. 2016.

Psihologinja Marijana Tadić, dipl.: Područje ljudskih emocija me je oduvijek zanimalo kao i razlike u osobinama ličnosti. Tijekom studija zamišljala sam svoju budućnost u zanimanju psihoterapeuta koji pomaže ljudima u suočavanju sa različitim izazovima života. Danas ipak teško mogu zamisliti sebe u drugoj ulozi osim školskog psihologa – poslu u kojem postoji puno prilika za pomoć drugima, puno mogućnosti sa osobno i profesionalno sazrijevanje kao i puno zadovoljstva.

Posao školskog psihologa obuhvaća rad s učenicima, roditeljima, učiteljima i drugim stručnim suradnicima na području poboljšanja uvjeta za učenje i razvoj. Od svega najviše me veseli rad s djecom - pružanje podrške djeci u učenju, u rješavanju problema, osnaživanju dječije osobnosti te u grupnim aktivnostima u kojima zajedno učimo razvijati različite društvene vještine.


Pedagoginja Antonija Suton, prof.: Kad sam bila tinejdžerica, razvila se moja ljubav prema čitanju knjiga i osobito prema proučavanju utjecaja društva, medija, roditelja i ostalih čimbenika na razvoj djeteta. Zanimalo me kakav će čovjek sutrašnjice biti i što kvalitetnim odgojem možemo učiniti da bude socijalno prilagođen, poslovno i akademski uspješan te emocionalno zreo za izazove života u 21. stoljeću. Zato sam diplomirala pedagogiju te hrvatski jezik i književnost.

Posao školskog pedagoga je vrlo zanimljiv i obuhvaća različita područja rada škole: suradnju s učenicima, roditeljima, učiteljima i nastavnicima, vanjskim suradnicima škole, poticanje sudionika u odgojno-obrazovnom procesu na stručno usavršavanje, uvid u nastavni proces, rad na stručno-razvojnim poslovima (provođenje istraživanja u svrhu razvoja kvalitete škole), sudjelovanje u radu različitih tijela (Razredna vijeća, Učiteljsko vijeće,…), pregledi za upis u prvi razred,… Ukratko, pedagog radi sve one stručne poslove koji poboljšavaju kvalitetu rada škole, s naglaskom na odgojno-obrazovni proces. Ako se vama roditeljima, tj. učenicima sviđa ovakav opis posla i pronalazite se u njemu, onda ste rođeni učiti i jednog dana biti školski pedagog.

 

Zavući se među police s knjigama, listati ih i čitati s užitkom, otputovati u svijet mašte - privilegija je svakog ljubitelja knjiga - baš poput mene.

Zato je moja zadaća kao školske knjižničarke uvesti učenike u svijet knjiga i čitanja, stvoriti od njih čitatelje koji će rado dolaziti u knjižnicu i uživati u književnim djelima.

Osim toga, osnovni je cilj učiniti knjižnicu kulturnim i informacijskim središtem škole i važnom jezgrom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu, pomoći im u formiranju aktivne i kreativne osobe.

Mirjana Kovač, prof. i dipl. knjižničarka

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju