preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole

e-Dnevnik

Energetska obnova



Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 296105
Ovaj mjesec: 3622
Ovaj tjedan: 494
Danas: 23
Drugi dom

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
9. travnja: Projekt: e-Škole
Autor: Darko Tufekčić, 9. 4. 2016.

Naša škola je od početka školske godine 2015./2016. uključena u pilot-projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“. Svrha pilot projekta e-Škole je uspostaviti sustav razvoja digitalno zrelih škola kroz pilotiranje i evaluaciju primjene IKT-a (informacijskih i komunikacijskih tehnologija) u obrazovnim i poslovnim procesima u 10% škola u Republici Hrvatskoj. Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova, a provoditelj je CARNet u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje, Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih te Fakultet organizacije i informatike. U skladu sa svrhom projekta cilj je integracija suvremenih metoda učenja i poučavanja u obrazovni proces. Kako bi se ovo ostvarilo, škola je opremljena adekvatnom IKT infrastrukturom (snažnom internetskom mrežom, interaktivnim pločama, prijenosnim računalima, tzv. hibridima te tabletima). 


U projekt su uključeni nastavnici koji predaju STEM (science, technology, engeneering, mathematics) predmete u koji stvaraju obrazovne sadržaje koje će učenici učiti putem IKT opreme.

To su: Ivana Mažar Marušić, prof. matematike, Ivan Starc, nastavnik matematike, Draženka Kovačević, prof. prirode, biologije i kemije, Ivan Menđušić, prof. fizike, Davorka Rebuš, prof. informatike, Darinka Arbutina, prof. kemije, Vukosava Petrović, nastavnica matematike i Nada Bogičević-Njegić, profesorica biologije.

Na državnom skupu CUC u Dubrovniku, održanom 18.- 20. studenog 2015. nastavnica matematike, Ivana Mažar Marušić te školska psihologinja, Marijana Tadić, sudjelovale su kako bi se upoznali s najnovijim primjerima primjene tehnologije u obrazovanju, metodološkim aspektima primjene tehnologije i s novim trendovima.

Na stručnom usavršavanju održanom 2. veljače 2016. svi učitelji i stručni suradnici naše škole osposobljavali su se rabiti softver (npr. Samsung school) koji olakšava stvaranje obrazovnih sadržaja koje će koristiti učenici na nastavi.

Daljnjim razvojem i širenjem zajednice nastavnika praktičara nadamo se podizanju kvalitete nastave upotrebom tehnologije, približavajući tako oblik nastave potrebama učenika koji odrastaju u digitalnom dobu.

U praksi to izgleda ovako:

 FIZIKA:

Pametna ploča u nastavu fizike donosi mogućnosti poput interaktivnih eksperimenta, čime se omogućuje veća aktivnost učenika u usvajanju novih sadržaja i fizikalnih koncepata. Učenici svoja znanja i sposobnosti na području predmeta fizike stječu pomoću nove didaktičke opreme (tableti, pametna ploča). Aplikacije PhET colorado i Geogebra pomažu učenicima u shvaćanju fizikalnih pojava te proširuju svoje teorijske postavke i zakonitosti u nastavi fizike.

Matematika, biologija i kemija:

Nova oprema nudi razne mogućnosti, tako smo 29.2. 2016. u sedmim razredima na satu ponavljanja, koristeći aplikaciju Zondle (https://www.zondle.com/publicPagesv2/), pomoću kviza ponovili osnovne pojmove iz nastavne cijeline "Mnogokuti".

10.3.2016. na satu matematike u sedmim razredima održana je nastava uz pomoć tableta. Učenici su koristeći  program dinamičke geometrije GeoGebra samostalnim radom istraživali u kojem položaju mogu biti dvije kružnice te u kojem položaju mogu biti pravac i kružnica.

(link na kojem se može vidjeti kako izgleda taj zadatak https://loomen.carnet.hr/mod/book/view.php?id=147139&chapterid=33640).

Ivana Mažar Marušić, prof.

Korelacije među predmetima:

U sedmim razredima su 13.4.2016. održani integrirani "blok" sati biologije i matematike na temu: "Kukci i geometrija". Učenici su kroz niz aktivnosti kao što su:

  • mikroskopiranje krilaca vretenca, leptira i muhe,
  • slaganje tangrama,
  • izradu origamija i kirigamija

uočili povezanost matematike i biologije. Mikroskopiranjem su uočili da su krila vretenca, muhe i leptira građena od mnogokuta. Učenici su i znanje o mnogokutima primjenili kod igre tangram i kod izrade origamija. Sati su bili vrlo dinamični i zanimljivi učenicima, što možete viditi i u slikama dolje.


prof. biologije i kemije Draženka Kovačević i prof. matematike Ivana Mažar Marušić




 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju